Follow us
Od ideje do prodaje: 3 nasveti za uspešen merchandise
Promocijski material

Zadnje čase se poleg ogromnega števila posameznikov, tudi vedno več blagovnih znamk odloča za lansiranje svoje linije produktov, ki jih nato podarjajo svojim zvestim strankam, oboževalcem ali celo prodajo na spletu. Prodaja lastnega merch-a namreč prinaša tri rešitve v enem: promoviranje svoje blagovne znamke, krepitev močnejše povezave s sledilci in zbiranje sredstev za svoj naslednji projekt!  

Ne glede na to, ali ste glasbenik, umetnik, ali vodite določeno blagovno znamko, vam bo ta vodič pomagal oblikovati in prodati premium merchandise, ki ga bodo vaši oboževalci oboževali in vam bo poleg dobička prinesel še večjo prepoznavnost ter večji ugled. 

Spodaj bomo delili nekaj nasvetov, kako zastaviti celotno idejo okoli lansiranja svojih merch izdelkov, kako izdelke pravilno promovirati in kako jih tudi uspešno prodati, da je na koncu zmaga tako za stranko kot za vas. 

Kako oblikovati svoj merchandise?

1. Pojasnite identiteto svoje blagovne znamke 

Ali imate prepoznavno identiteto blagovne znamke? Če se že nekaj časa tržite, jo verjetno imate, če pa šele začenjate, jo morda še razvijate. V vsakem primeru je vredno razmisliti o tem, kaj vašo blagovno znamko dela edinstveno. To vam bo pomagalo pojasniti vašo vizijo in celotno estetiko ter zagotoviti, da vaši dizajni merch-a natančno odražajo vašo blagovno znamko. 

2. Razumite, kaj si vaša publika želi 

Zdaj, ko ste določili svojo identiteto blagovne znamke, je čas, da se osredotočite na svojo publiko in jo bolje spoznate! Vaša publika za vaš custom merch so vaši sledilci, oboževalci, podporniki ali stranke. Čeprav morda menite, da svojo publiko že dobro razumete, zahteva ustvarjanje merch-a, ki ga bodo resnično oboževali, poglobljeno razumevanje, kdo so in kaj si želijo. 

Začnite z naslednjimi vprašanji: 

  •  Kdo naj bi kupil vaš custom merch?

  • Kje in kako običajno komunicirate s to publiko? 

  • Kaj cenijo pri vas in vašem delu? 

  • Ali obstajajo kakšni motivi, šale ali fraze, ki jih vaša publika obožuje in bi jih rada videla na vašem merch-u? 

Po odgovoru na ta vprašanja lahko neposredno vprašate svojo publiko za mnenje. Na primer, lahko ustvarite ankete na Instagramu ali spodbudite svojo publiko k odgovarjanju na vprašanja v Instagram Stories. 

3. Ustvarite svoj dizajn in izberite svoje izdelke 

Zdaj prihaja zares zabaven del! Z uporabo tega, kar ste se naučili o svoji publiki in svojih ciljih za ustvarjanje custom merch-a, lahko začnete z oblikovanjem konceptov in ustvarjanjem osnutkov. Upoštevajte nekaj najboljših praks za vodenje svojih dizajnov merch-a: 

  • Razmislite o stilih in barvah majic, ki jih želite ustvariti. 

  • Igrajte se z različnimi barvnimi kombinacijami in pisavami, da ustvarite kontrastne elemente, ki izpopolnijo vaš dizajn. 

  • Raziskujte trenutne trende v oblikovanju za navdih. 

  • Uporabite obstoječe blagovne materiale kot izhodiščno točko. 

  • Vzemite si čas, da popolnoma izpopolnite svoje dizajne custom merch-a. Natančno dodelani dizajni bodo ob lansiranju vaše kampanje prinesli velike rezultate! 

Pri oblikovanju dizajna in povezavi celotne identitete blagovne znamke, vam v Euro-T nudimo tudi omenjene storitve. Naši oblikovalci vam namreč pripravijo unikatni dizajn in vašo zgodbo naredijo atraktivno za potencialne kupce. Prav tako kot specialisti na področju promocijskih materialov, stranki zmeraj svetujemo, kateri produkti bi bili za določeno kampanjo/dogodek/akcijo najbolj primerni in uspešni. 

Kako promovirati svoj Merchandise? 

Ko dokončate dizajn svojega merch-a, izberete izdelke in se odločite za najboljši način ponudbe svojih majic, je čas, da lansirate in promovirate svojo kampanjo! Poskušajte promovirati svoj merch na način, ki vaše sledilce angažira in ustvarja veliko zanimanja in navdušenja za vaš merch. Tukaj so naši nasveti: 

  • Olajšajte dostopnost 

Uporaba preprostih povezav, ki dajejo prednost uporabniški izkušnji, bo vašim sledilcem olajšala neposreden dostop do vaše trgovine z merch-em. Priporočamo uporabo orodja za povezave v bio, kot je Linktree, da lahko povežete svoj profil na vseh platformah. 

  • Uporabite načrtovane objave 

Načrtujte objave na različnih družbenih omrežjih po jasnem vzorcu: začetek, sredina in konec. Na primer, če nameravate prodajati svoj merch za omejen čas, ga promovirajte pred začetkom, nato še enkrat na sredini kampanje in nazadnje tik pred koncem, da spodbudite zadnje minute nakupov. 

  • Ustvarite privlačne vizuale 

Uporabite privlačne vizuale in mockup-e za promocijo svojega merch-a. Vključite fotografije sebe (ali prijateljev, družine ipd.) v vašem merch-u po naročilu nekaj kosov prek Euro-T. Če vaša trgovina ponuja različne stile oblačil, predstavite te različne videze.

  • Raznoliko vsebino 

Bodite pozorni, da se promocija vašega merch-a ne ponavlja preveč ali postane preveč vsiljiva. Najdite načine, kako vključiti svoj merch v svojo običajno vsebino in objave. Nosite svoj merch v svojih YouTube videih, delite fotografije strank v Instagram Stories ali na glavni strani, ustvarite TikTok, ki prikazuje, kako stilizirati vaš merch itd. 

  • Lansirajte ciljne oglase 

Če imate večji proračun, razmislite o naložbi v ciljne oglase, da pomagate doseči širšo publiko. Poskrbite, da boste ciljne oglase uporabili strateško, tako da se osredotočite na platforme, ki jih vaši sledilci redno uporabljajo, in kjer najpogosteje komunicirate z njimi. 

  • Spodbujajte sodelovanje svojih sledilcev 

Največja prednost družbenih medijev kot promocijskega orodja je, da vaša publika lahko vidno in neposredno sodeluje s kampanjo v realnem času. Vključite svoje sledilce in jih spodbudite naj širijo besedo o vašem merch-u na svojih profilih, še posebej, če so že opravili nakup. 

Dobrodošel, Alen Zulić
Košarkarske novice